آنچلوتی: ما خوب بازی کردیم و شایسته برنده شدن هستیم

او گفت: این یک عملکرد کامل بود. از نیم ساعت به بعد ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم.برای ادامه مطلب با سایت رئال مادرید همراه باشید.

کارلو آنچلوتی در اتاق رسانه در سانتیاگو برنابئو حاضر شد تا درباره پیروزی رئال مادرید مقابل والنسیا صحبت کند: “ما خوب بازی کردیم و شایسته برنده شدن هستیم. دروازه را با پنالتی باز کردیم و این به ما کمک کرد. عملکرد کاملی بود. ما چند بازی داشتیم. در اوایل دفاع با مشکل مواجه شد، اما از نیم ساعت به بعد موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و مودریچ به تیر دروازه برخورد کرد. ما شایسته برد بودیم.

“ما باید بازی به بازی آن را بررسی کنیم و ببینیم بازیکنان در هر مسابقه چه احساسی دارند. وینیسیوس جونیور برگشت و کار بزرگی انجام داد. امروز این دریبل زدن او نبود اما او گل ها را به ثمر رساند. او دو گل شکارچی به ثمر رساند. گل ها. کریم مثل همیشه است، او در فرم عالی است. ما همیشه به رقابت خواهیم پرداخت.

تمجید از آسنسیو
او واقعا خوب بازی کرد، خیلی بهتر از بازی مقابل ختافه. اگر خوب بازی کند، 90 دقیقه کامل می گیرد و اگر نگیرد، 45 دقیقه مانند ختافه بازی می کند. او در همان سطح بنزما و وینیسیوس جونیور بازی کرد و ما سود آن را دیدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *