اسطوره ایتالیایی تماشاگر ویژه بازی اول رئال مادرید در لالیگا

اسطوره ایتالیایی تماشاگر ویژه بازی اول رئال مادرید در لالیگا

اخبار رئال مادرید : رئال مادرید فصل جدید لالیگا 2022/23 را با بازی مقابل آلمریا استارت زده است که البته نیمه اول این دیدار با پیروزی یک بر صفر آلمریا خاتمه یافته است. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

رئال مادرید با توجه به شهرت و محبوبیت جهانی و بین المللی خود همواره تماشاگر های ویژه ای برای بازی هایش دارد. این بار با وجود اینکه بازی در خانه رئال مادرید نیست و مادریدی ها میزبان هستند، شاهد آن هستیم که الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا برای تماشای بازی رئال مادرید به ورزشگاه خانگی تیم آلمریا رفته است و تصویری از او منتشر شده است.

دل پیرو بین سال های 1993 تا 2012 در یوونتوس حضور داشته است و به نوعی اسطوره بیانکونری ها به حساب می آید. همچنین او در تیم ملی ایتالیا 91 بازی انجام داده و 27 گل زده است. دل پیرو در پایان دوران حرفه ای خود در فوتبال استرالیا و همچنین فوتبال هند حضور پیدا کرده است و بدین ترتیب دوران حرفه ای خود را به اتمام رسانده است.

همواره در بازی های رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو شاهد تماشاگر های ویژه ای هستیم و این بار در یک بازی خارج از خانه رئال مادرید هم می بینیم که دل پیرو آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *